Óriási büszkeséggel jelentjük be, hogy Ekernap Nagydíjas webáruház lettünk. A szakmai zsűri döntése alapján a 2024-es Ekernapon egészen a dobogó második fokáig meneteltünk, a “Műszaki-lakberendezés” szegmens ezüstérmeseként végeztünk. Olvass tovább, máris elmeséljük, miért olyan nagy dolog ez!
Május 9-e a Magyar E-kereskedelem Napja
Idén már 3. alkalommal került megrendezésre a Magyar E-kereskedelem Napja, amely mára hazánk egyik legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényévé nőtte ki magát.
A szervezésért felelős Ecommerce Hungary 2005 óta védi a webshopokat üzemeltető vállalkozók érdekeit, és folyamatosan rangos szakmai konferenciák szervezésével lendíti előre a hazai elektronikus kereskedelem jövőjét.
A nonprofit esemény funkciója elsősorban a networking, vagyis egy olyan hely és időpont biztosítása, ahol az online kiskereskedelmi szereplők értékes, stratégiát előremozdító kapcsolatokat tudnak kialakítani más szakmabeliekkel.
Az idei rendezvényen több mint
- 1000 webshop tulajdonos vagy munkatárs,
- 60 kiállító,
- 45 konzultációs asztal,
- és 700 konzultációs időpont-lehetőség várta a SEO, a közösségi marketing, a hírlevelezés, az automatizmusok, a mesterséges intelligencia megoldások, a jog és a fogyasztóvédelem iránt érdeklődőket.
Minden webshoptulajdonos, aki jegyet váltott az eseményre, automatikusan érdekképviseleti taggá is vált, ezzel biztosítva, hogy az Ecommerce Hungary egyre szélesebb tábort képviselhessen tevékenysége során.
Független, szakmai elismerés a legjobbaknak
A webshop egy értékesítési rendszer, ami vásárlói és tulajdonosi oldalról is csak akkor tud igazán jól működni, ha minden benne rejlő lehetőséget kiaknáz.
Tudtad, hogy Magyarországon a webshopok alig több mint 1%-a éri el az évi 100 milliós “álomforgalmat”?
A szervezők célja, hogy az online vásárlás Magyarországon is pontosan olyan jelentős és kényelmes legyen, mint nemzetközi viszonylatban. Éppen ezért független, szakmai és valódi értékkel bíró, előnevezéses versennyel segíti, hogy a kisebb webáruházak is megmutathassák magukat a nagyközönségnek.
Az idei, Lurdy Házban megrendezett díjátadón 13 szegmens 38 győztese vehette át a neki járó trófeákat Varga Lászlótól, a DPD kereskedelmi és marketing igazgatójától.
A díjazottak idén az alábbi kategóriákból kerültek ki:
- autó-motor,
- baba-mama,
- dísztárgy-ékszer,
- divat-ruházat,
- élelmiszer,
- erotika,
- ház-barkács,
- hobbi-kisállat,
- játék-ajándék,
- műszaki-lakberendezés,
- sport-fitnesz,
- számítástechnika-kütyük,
- szépség-egészség.
Ezüstérmes a Takarítógéppartner webáruház
Az Ekernap Nagydíjra minden olyan webshop nevezhetett, amelynek éves bevétele nem haladja meg a 800 millió forintot.
Óriási mezőnyről beszélünk, ezért még nagyobb az öröm, hogy a Takarítógéppartner.hu 2. helyezést ért el a “Műszaki-lakberendezés” kategóriában.
A zsűrinek idén sem volt egyszerű dolga
A 3 fős szakmai zsűri tagjai maguk is tapasztalt e-kereskedők, akik 5+1 szempont (pl. webshop-használhatóság, sebesség, egyedi megoldások) szerint, 0-100 pont között értékelték a nevezőket.
Kategóriánk dobogójának első helyét a tiszta libatollból és steril libapehelyből készülő lakástextilek és hálószoba-kiegészítők gyártásával foglalkozó Pehely és álom webáruház foglalta el, a bronzérmet pedig a design kanapékat forgalmazó Kanapé-shop vihette haza.
Ebből is látszik, milyen színes és szerteágazó szegmensből került ki a Takarítógéppartner webáruház a második helyre érdemesnek. Hálásak vagyunk, hogy ebben az erős mezőnyben is teret hódított magának a higiénia fontossága.
Gratulálunk a díjazottaknak, az elismerést pedig ezúton is nagyon köszönjük a zsűrinek, büszkén fogjuk használni a “Ekernap Nagydíj 2024” emblémát.
Ha tetszett a cikk, további hasznos tartalmakért kövess minket a Facebookon is!